BBB is het succes van goede marketing | opinie

De mensen van communicatiebureau Remarkable uit Deventer zijn steengoed in hun vak. Ze zijn thuis in de agrarische sector waar ze rijen bedrijven als klant wisten binnen te halen. Daarnaast hebben ze ook een goed gevoel voor wat er gaande is op de kiezersmarkt.

‘Van der Plas bleek een gouden greep.’  FOTO ANP/ROBIN VAN LONKHUIJSEN

‘Van der Plas bleek een gouden greep.’ FOTO ANP/ROBIN VAN LONKHUIJSEN Foto: Robin van Lonkhuijsen

In hun eigen praktijk proefden ze natuurlijk al lang de onrust onder de boeren en de bedrijven die aan boeren verdienen. De druk uit de samenleving op de industriële landbouw nam toe. De zorgen over hoe de agrarische sector in dit veranderende krachtenveld werd verdedigd, groeiden. Het vertrouwen in de oude, traditionele organisaties daalde. Varkensboeren en melkveehouders organiseerden zich buiten de grote LTO om in sectorverenigingen. Activisten onder de boeren roerden zich in eigen clubs.

Nieuws

menu