Black Friday laat mij helemaal koud, ik besteed geen cent extra... | stelling van de week

Reclame voor Black Friday in het centrum van Leeuwarden. Foto: Anton Kappers

De laatste weken worden advertenties in kranten, radio en televisie beheerst door Black Friday. Het fenomeen is overgewaaid uit de Verenigde Staten waar het de start is van de periode waarin de kerstinkopen worden gedaan. Gaat u op koopjesjacht? De stelling van de week: Black Friday laat mij helemaal koud, ik besteed geen cent extra...
Lees meer over
Noardeast-Fryslân

Met aantrekkelijke kortingen op Black Friday hopen winkels zoveel mogelijk klanten in de zaak te krijgen voor hun kerst- en sinterklaasinkopen en daarmee zwarte cijfers te schrijven.

Volgens Detailhandel NL wint Black Friday in Nederland aan populariteit. Dat is te zien aan het toenemend aantal pintransacties op die dag. Toch is er ook kritiek, want bedrijven zouden net voor Black Friday de prijzen even flink verhogen zodat ze op Black Friday kunnen schermen met een forse korting.

Nieuws

menu