Scheepvaart moet duurzaam, maar de reder weet nog niet op welk paard hij moet wedden: 'Kunnen het niet inschatten'

Waar het schip van de toekomst op vaart? Dat is onzeker, bekent scheepsontwerper Cor Lettenga. In Sneek hoorde een zaal vol maritieme ondernemers hem aan.

Reparateurs gebogen over een scheepsmotor. De koopvaardijvloot vaart nu nog voornamelijk op diesel en stookolie.

Reparateurs gebogen over een scheepsmotor. De koopvaardijvloot vaart nu nog voornamelijk op diesel en stookolie. FOTO HOLLANDSE HOOGTE/EVERT VAN MOORT

Kwant Controls, producent van besturingssystemen voor schepen, is gastheer van de netwerkbijeenkomst van NMT (Netherlands Maritime Technology). Zeventig reders, scheepsbouwers en toeleveranciers zijn bijeengekomen om de toekomst van de branche te bespreken.

Vacatures

Medewerker contractbeheer Bedrijfsafval

Omrin Bedrijfsafval

Physiotherapeut

Therapiezentrum Janssen

Systeembeheerder procesautomatisering

Attero

Nieuws

menu